تفاوت مشخصات جاروبرقی صنعتی جاروبرقی خانگی

۴ بازديد

تفاوت جاروبرقی خانگی و صنعتی

هنگام انجام کارهای نظافتی، چه بزرگ و چه کوچک، همیشه مهم است که ابزار مناسب برای آن کار را بشناسید. شاید اشتباه‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که بدون تجهیرات مناسب، کاری را آغاز کنید. چنین کاری، نه‌تنها زمان ارزشمند شما را تلف می‌کند، بلکه می‌تواند آزاردهنده نیز باشد.

این مشابه سناریویی است که برای انتخاب یک جاروبرقی، از بین انواع صنعتی و خانگی داریم. این دو نوع، در هر شکل و اندازه‌ای تولید می‌شوند و قابلیت‌های کاملا متفاوتی دارند. برخی برای رسیدگی به وظایف روزمره طراحی شده‌اند؛ در حالی که برخی دیگر به مکانیزم‌های خودکار قدرتمندی مجهز شده‌اند که پیش بینی پذیری پروژه‌ها را بالا می‌برد و حدس و گمان را حذف می‌کند. لطفا در نظر داشته باشید که شما می توانید قیمت جاروبرقی و انواعی از آنها را در لینک مربوطه دنبال و یا مشاهده کنید.

نکته مهم این است که ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا تفاوت‌های اصلی بین جاروبرقی خانگی و صنعتی را تشخیص دهید. در نتیجه، ایده خوبی است که این موضوع را به چند بخش تقسیم کنیم تا به دید بهتری برسیم.

تفاوت اصلی بین جاروبرقی خانگی و صنعتی، در نوع و محل استفاده از آن‌ها است. اگر شما یک سرویس نظافتی هستید که مشتریان اصلی آن دفاتر و منازل هستند، جارو برقی خانگی این کار را انجام می‌دهد. اگر در حال تمیز کردن مکان‌هایی مانند کارگاه‌های ساختمانی، کارخانه‌ها یا محوطه‌های بیرونی هستید، یک جاروبرقی صنعتی سنگین‌تر می‌تواند مواد خشن روی زمین را جارو کند.

قدرت پاک کننده‌های جاروبرقی خانگی در مقابل صنعتی

واضح‌ترین مقایسه بین این دو قطعه تجهیزات، به ترتیب توان خروجی آن‌ها است. از جاروبرقی‌های خانگی معمولاً برای انجام کارهای روزمره استفاده می‌شود. بنابراین، اسب بخار تولید شده توسط موتور آن‌ها در مقایسه با همتایان صنعتی آنها بسیار کمتر است.

برخی از مدل‌های صنعتی سطح بالا می‌توانند سطوحی از سرعت و قدرت را ارائه دهند که تا ده برابر قوی‌تر از مدل‌های خانگی است. این در هنگام برخورد با فضاهای بزرگ‌تر مانند نمایشگاه‌ها و انبارها ضروری است.

پاک کننده‌های صنعتی برای تمیز کردن مناطق بزرگ‌تر با زباله‌های سنگین‌تر، در مناطقی که پاک کننده‌های خانگی با آن مشکل دارند، مشکلی ندارند. با این حال، این بدان معنا نیست که قدرت بیشتر در جاروبرقی شما همیشه بهتر یا حتی ضروری است!

هنگامی که به دنبال جاروبرقی هستید، ابتدا باید به محیطی که تمیزکننده شما در آن کار می‌کند نگاه کنید. اگر در یک منطقه کوچک با زباله‌های کمتر، مانند گرد و غبار و خاک کار می‌کنید، به چیزی قوی‌تر از یک جارو برقی خانگی خوب نیاز نخواهید داشت. اگر محیط شما صنعتی است، مانند یک انبار؛ لازم است به دنبال محصول قوی‌تری بروید.

هدفی که برای آن ساخته شده است

از آنجایی که جاروبرقی‌ها برای اهداف مختلفی ساخته می‌شوند، واضح است که جاروبرقی‌های صنعتی استحکام بیشتری دارند. و می‌توانند در برابر مقادیری از زباله‌های فیزیکی مقاومت کنند که ممکن است به پاک کننده خانگی آسیب برساند.

برای انتخاب تجهیزاتی که برای شغل شما بهترین کارایی را دارد، باید محیط خود و نوع زباله‌هایی را که باید جمع کنید، در نظر بگیرید. اگر از نوع زباله‌های صنعتی سنگین هستند، یک تمیزکننده خانگی کافی نیست و به یک جاروبرقی تخصصی‌تر نیاز دارید.

این قسمتی است که ما تفاوت آشکاری را بین انواع مختلف جاروبرقی می‌بینیم. پاک کننده‌های صنعتی بسیار قوی‌تر هستند و می‌توانند در برابر زباله‌های سنگین‌تری مقاومت کنند. در حالی که همین زباله‌ها، می‌تواند آسیب قابل توجهی به پاک کننده‌های خانگی روزمره وارد کند.

یکی از دلایل اصلی خرید یک جاروبرقی باکیفیت، اطمینان از حفظ محیط کار سالم و شاد است. اگر به دنبال یک جاروبرقی محکم برای مقابله راحت با زباله‌های بزرگ هستید، یک جاروبرقی صنعتی، کاملا مناسب شما خواهد بود.

تفاوت قیمت جاروبرقی خانگی و صنعتی

مهم نیست که به دنبال جارو برقی خانگی هستید یا صنعتی؛ بودجه شما تعیین می‌کند که طول عمر جاروبرقی‌تان چقدر خواهد بود.

بودجه بالاتر، جاروبرقی با دوام و مستحکم‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. وقتی نوبت به انتخاب جاروبرقی می‌رسد، شما واقعاً به ازای هزینه‌ای که می‌کنید، خدمات مناسبی دریافت می‌کنید. بنابراین، سرمایه‌گذاری اضافی برای خرید جاروبرقی با کیفیت‌تر، توجیه اقتصادی هم دارد.

برای جاروبرقی‌های باکیفیت‌تر، انتظار عمر مفید بالای هشت سال می‌رود؛ که برای هر پاک‌کننده‌ای عالی است. بین جاروبرقی‌های گران‌تر و مدت زمانی که می‌توانید انتظار دوام جاروبرقی خود را داشته باشید، ارتباط مستقیم وجود دارد. اما با توجه به کاربردهای متفاوت پاک کننده‌های صنعتی و خانگی، می‌توانیم طول عمرهای متفاوتی برای هریک انتظار داشته باشیم.

پاک کننده‌های صنعتی به دلیل کار سنگین، بیشتر در برابر آسیب مقاومت می‌کنند. پاک کننده‌های خانگی با زباله‌های بسیار ریزتر و سبک تری روبرو هستند و زیاد با فرسودگی و پارگی مواجه نمی‌شوند. خواه به دنبال یک پاک کننده صنعتی باشید و خواه خانگی، هزینه کردن پول در این مورد، کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تفاوت وزن و قدرت مانور

قدرت اضافی که جاروبرقی صنعتی ارائه می‌کند، دارای معایبی هم هست. همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، آن موتور بزرگ، وزن زیادی به پاک کننده اضافه می‌کند. یک پاک کننده صنعتی، بسیار سنگین‌تر از پاک کننده‌های خانگی استاندارد شماست. با این وزن اضافی، حرکت دادن آن، می‌تواند برای شما تبدیل به یک چالش شود.

جاروبرقی‌های خانگی بسیار کوچک‌‌تر و سبک‌تر از همتایان صنعتی‌شان هستند. سرعت کار را بالا می‌برند. و کار با آن‌ها ساده‌تر است. در مقابل، یک جاروبرقی صنعتی، می‌تواند حجم بیشتری از زباله را جمع کند. امری که مزایای بهداشتی و ایمنی آن‌ها را بالاترمی‌برد. با این حال، اگر به فکر یک پاک کننده صنعتی برای محیط اداری هستید، باید بدانید که نسبت به انواع خانگی، بسیار کندتر و چالش برانگیزتر خواهد بود.

جداکننده مایعات

پاک کننده‌های زیادی برای چیزهای مختلف استفاده می‌شود. با این حال، مواردی هست که برای آن‌ها نمی‌توان از جاروبرقی استفاده کرد. مانند موارد نشت مایعات و زباله‌های مرطوب. در یک محیط صنعتی، ریزش‌های زیادی ممکن است اتفاق بیفتد. اعم از آب، روغن و... جداکننده‌های مایعات، برای این منظور عالی هستند و پاک کننده صنعتی را برای نشت‌های ناخواسته وارد یک حوزه خاص می‌کنند. اگر انتظار دارید مقادیر قابل توجهی از زباله‌های مرطوب را به طور منظم تمیز کنید، یک جاروبرقی صنعتی، بهترین انتخاب برای شما است.

ابزار جداکننده مایع موجود برای اکثر جاروبرقی‌های صنعتی، به شما این امکان را می‌دهد که نشت‌ها را تمیز کنید و زباله‌های سنگین را یک‌جا جمع آوری کنید. اگر محیطی که باید تمیز کنید، چنین جایی است، شما به یک جاروبرقی صنعتی نیاز دارید.

در نهایت...

دانستن اینکه کدام نوع پاک کننده برای شما بهتر است، می‌تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، پاسخ به این سوال، به عوامل زیادی بستگی دارد. در نهایت، تصمیم شما به این بستگی دارد که کدام نوع پاک کننده در محیطی که به دنبال تمیز کردن آن هستید، مؤثرتر است.

مهم است که این عوامل را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برای نیازهای خاص شما بهترین است. هر یک از انواع جاروبرقی صنعتی یا خانگی انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که ابزار مجهزتر و مناسب‌تر را برای کار انتخاب کرده‌اید. خرید جاروبرقی صنعتی، یک سرمایه گذاری عالی است؛ اما مهم است که مطمئن شوید که آن را متناسب با کارتان انتخاب می‌کنید. جاروبرقی یک قطعه ضروری از تجهیزات در هر محیط کاری است. لذا باید یک تصمیم با تفکر فراوان در پشت آن باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.